Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
New french ortograph
Dáňa, Karel ; Müllerová, Eva (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nového francouzského pravopisu, který se v posledních letech dostává do učebnic určených budoucím francouzským školákům. Definuje nejzákladnější pravidla nového pravopisu, některá jsou doložena příklady výzkumu, který byl proveden na českých školách. KLÍČOVÁ SLOVA nový pravopis, starý pravopis, rozdíly, zjednodušení, současný stav, francouzská výuka, frankofonní výuka, české pojetí francouzského pravopisu, úzus
New french ortograph
Dáňa, Karel ; Müllerová, Eva (vedoucí práce) ; Jančík, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nového francouzského pravopisu, který se v posledních letech dostává do učebnic určených budoucím francouzským školákům. Definuje nejzákladnější pravidla nového pravopisu, některá jsou doložena příklady výzkumu, který byl proveden na českých školách. KLÍČOVÁ SLOVA nový pravopis, starý pravopis, rozdíly, zjednodušení, současný stav, francouzská výuka, frankofonní výuka, české pojetí francouzského pravopisu, úzus
Reform of the French orthography in 1990
Kaderová, Kateřina ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Müllerová, Eva (oponent)
Kateřina Kaderová La réforme de l'orthographe française de 1990 - Reforma francouzského pravopisu z roku 1990 Klíčová slova: francouzština, reforma pravopisu, 1990, nový pravopis, učitelé, Česká republika Diplomová práce - abstrakt (český) Více jak 20 let po své publikaci nemá reforma francouzského pravopisu z roku 1990 stále své jasné místo. Vzrušené debaty pomalu utichají a přichází čas zamyslet se nad tím, jak s ní dále naložit. V této diplomové práci představíme reformu v celé její šíři a zaměříme se zejména na školní prostředí, které má na její rozšířenost zásadní vliv. Cílem práce je posbírat dostatek podkladů, které nám umožní formulovat doporučení pro české učitele francouzštiny, jak se postavit k reformě, zda ji zapojit do výuky a v jaké míře. Reforma se pomalu prosazuje zejména díku úsilí jejích podporovatelů. Ve francouzském školství už má oporu i v oficiálních dokumentech, ale v České republice samozřejmě nic předepsané není. Pomocí výzkumu mezi českými pedagogy jsme zjistili, že informovanost o novém pravopisu je poměrně vysoká a vztah k němu relativně kladný. Někteří učitelé již nové formy ve výuce používají a další se k nim mohou přidat po uvážení všech pro a proti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.